Marta Półtorak-Millenium-Hall

Millenium Hall: Trudno mówić o łatwych i jednoznacznych receptach

Shopping Mall Marketing 2020

Zmieniające się uwarunkowania rynkowe oraz sposoby realizacji celów marketingowych powodują, że menadżerowie różnych szczebli w branży handlowej w coraz mniejszym stopniu zarządzają stałymi zespołami ludzkimi, a coraz bardziej stają się menadżerami współpracującymi z najemcami – podkreśla w projekcie Shopping Mall Marketing Marta Półtorak, Prezes Zarządu Centrum Kulturalno-Handlowego Millenium Hall

Marta Półtorak, Millenium Hall: Projekty są realizowane przez elastyczne i zmieniające się zespoły, wykraczające często poza personel centrum handlowego. W związku z tym w pracy menadżera coraz mniejszy udział ma nadzorowanie pracowników, a znaczenia nabiera umiejętność wyznaczania celów, dobierania metod i środków oraz praca metodą projektową. Trudno mówić o łatwych i jednoznacznych receptach, ale naszym zdaniem w obecnych realiach rynkowych realizacji celów sprzyja elastyczność, otwartość na dynamiczne zmiany, stały monitoring potrzeb klientów i dobra współpraca z najemcami, uwzględniająca ich dążenia. Jeśli chodzi o strategię doboru marek tworzących centrum, sprawdzającą się naszym zdaniem metodą jest komponowanie tego zestawu na zasadzie kompleksowości, ale bez konkurencji wewnętrznej. Pozwala to z jednej strony na komfort działania dla najemcy, a z drugiej umożliwia centrum zapewnienie klientom pełnej oferty i uzyskania efektu synergii.

 


Zobacz inne komentarze w projekcie SMM 2020

 

Źródło: Millenium Hall

Fotografia: Millenium Hall

Data publikacji: 28 sierpnia 2020