Marta Półtorak - Millenium Hall-2

Millenium Hall: Eventy to tylko walor promocyjny

Trudno jest na chwilę obecną prognozować sytuację, kiedy cała branża rozrywkowa na skutek rozporządzeń rządowych związanych z pandemią pozostanie zamknięta – mówi dla Magazynu Galerie Handlowe Marta Półtorak, Prezes Grupy Marma / Centrum Handlowe Millenium Hall

Marta Półtorak, Millenium Hall: Ogromne wyczekiwanie na przywrócenie pełnej oferty centrum handlowego świadczy o potrzebie swobodnego korzystania i spędzania czasu w przestrzenni posiadającej wiele funkcji. Jeśli tylko pojawią się pozytywne rekomendacje do organizacji eventów wrócimy wszyscy ze zdwojoną siłą do ich realizacji. Eventy to nie tylko walor promocyjny, ale przede wszystkim element pozwalający na realizację wielu innych celów marketingowych takich jak aspekt edukacyjny, społeczny, kulturalny i rozrywkowy. To jest ważna rola dużych obiektów, które niejednokrotnie są istotnym elementem życia lokalnej społeczności.

W pandemii klienci zwracają szczególną uwagę na bezpieczeństwo, które centra handlowe zapewniają. I właśnie zapewnienie tego poczucia bezpieczeństwa będzie najważniejszym czynnikiem, który pozwoli wrócić do normalności centrom handlowym. Jednocześnie takie obiekty oferują bogatą ofertę handlową i usługową a miejmy nadzieję, że w niedługiej perspektywie – rozrywkową i kulturalną. Ta różnorodność funkcji powoduje, że centra handlowe nie mają sobie równych.


Banner-sesja-fotograficzna-centrum-handlowego

Źródło: Millenium Hall

Fotografia: Millenium Hall

Data publikacji: 25 lutego 2021