Anna Krajczyńska - NoVa Park

NoVa Park: Galerie handlowe zawsze będą interesującą destynacją dla konsumentów

Na ten moment, kiedy jeszcze nie możemy jednoznacznie powiedzieć, że pandemia dobiegła końca, bardzo ważnym aspektem współczesnego centrum handlowego jest bieżące komunikowanie najemcom oraz klientom, że obiekt funkcjonuje w oparciu o najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz dbanie o komfort zakupów. Przełoży się to na dalszy wzrost zaufania i częstsze wizyty klientów w galerii, które owocują wzrostem obrotów najemców. Tego rodzaju działania regularnie realizujemy w NoVa Park – podkreśla Anna Krajczyńska, Starszy Specjalista ds. Marketingu centrum handlowego NoVa Park.


Anna Krajczyńska, NoVa Park: Jeśli chodzi o akcje marketingowe, nasze podejście w tym zakresie jest elastyczne i dostosowywane do zmieniającej się sytuacji pandemicznej w Polsce. Współczesne centrum handlowe musi ciągle zaskakiwać, tak aby klienci chcieli spędzać w nim swój czas i regularnie do niego wracać. Tylko galeria atrakcyjna dla klientów będzie jednocześnie atrakcyjnym miejscem do prowadzenia biznesu dla najemców.

W ostatnim czasie firma LPP zmodernizowała 4 z 5 swoich salonów zlokalizowanych w NoVa Park – salony Sinsay, House, Cropp i Reserved otworzyły się na większej powierzchni i operują w najnowszym koncepcie marek LPP. Dodatkowo, do grona najemców NoVa Park dołączyły marki Tatuum, Pandora oraz Bili bike (sklep będący bezpośrednim producentem), który prowadzi prezentacje oraz sprzedaż motorów elektrycznych, hulajnóg, trójkołowców, quadów oraz rowerów elektrycznych. Już wkrótce w ofercie handlowej centrum pojawi się sklep Sznurówka i Spółka z obuwiem dziecięcym oraz akcesoriami dla dzieci. Planowane są także kolejne nowe otwarcia, ale na ten moment nie możemy ujawniać szczegółów.

Uważam, że największy nie zawsze znaczy najlepszy. Jak pokazują wyniki dotyczące odwiedzalności czy poziomu sprzedaży, zdecydowana większość klientów wróciła do starych nawyków, czyli wizyty w sklepach stacjonarnych w centrach handlowych. Aby przyciągnąć do siebie konsumentów, sklepy stacjonarne muszą zapewnić klientom przestrzeń do dokonywania bezpiecznych zakupów, a także skusić ich atrakcyjnymi ofertami promocyjnymi oraz szerokim asortymentem, który będzie dostępny w sklepie. Galerie handlowe zawsze będą interesującą destynacją dla konsumentów, nie tylko pod względem dokonywania zakupów, ale także jako miejsce spotkań, spędzania czasu wolnego i dostępności rozrywki.

Obiekty posiadające szeroką ofertę handlową cieszą się dużym zainteresowaniem klientów i raczej w tej kwestii zbyt wiele się nie zmieni. Istotne natomiast jest ciągłe rozwijanie się centrów handlowych, poszukiwanie nowych innowacyjnych rozwiązań ułatwiających m.in. dokonywanie zakupów czy spędzanie czasu wolnego w bezpieczny sposób.

Relacje biznesowe na linii najemca – wynajmujący są oparte na mocnej współpracy oraz silnych zależnościach – nie ma najemców bez wynajmujących i nie ma wynajmujących bez najemców. Racjonalne podejście do negocjacji przez obie strony jest kluczem do sukcesu w przywracaniu stabilnej sytuacji biznesowej dla obu stron. Regularne rozmowy prowadzone z najemcami w okresach „lockdownów” doprowadziły do tego, że wszyscy najemcy, którzy mają ważne umowy otworzyli swoje sklepy / punkty usługowe po ponownym odblokowaniu gospodarki.


Źródło: NoVa Park

Fotografia: NoVa Park

Data publikacji: 27 sierpnia 2021