ST Plaza Management: Przestrzegamy najwyższych światowych standardów bezpieczeństwa

Ostatni rok pokazał, że najbardziej istotnym elementem naszych działań jest transfer koncepcji marketingowych do Internetu – mówi dla Magazynu Galerie Handlowe Monika Alicka, Leasing and Marketing Director ST Plaza Management Sp. z o.o.


Monika Alicka, Leasing and Marketing Director ST Plaza Management: Pandemia koronawirusa od wielu miesięcy zmienia polski rynek handlowy. Nowy rok przywitał branżę retail kolejnymi ograniczeniami w funkcjonowaniu centrów i galerii handlowych. Dlatego jednym z najważniejszych elementów strategii operacyjno-marketingowej firmy ST Plaza Management, w której portfolio znajdują się takie obiekty handlowe jak: Toruń Plaza, Suwałki Plaza oraz Galeria Leszno, na rok 2021 są działania szczególnie wspierające wzrost obrotów najemców, rozwój systemów wspierających sprzedaż online (takich jak click and collect) i co najważniejsze – troska o bezpieczeństwo klientów i zachęcenie ich do powrotu do zakupów stacjonarnych.

Kluczowym elementem rozwoju naszej branży w trudnym czasie pandemii było dostosowanie przestrzeni do obowiązujących reżimów sanitarnych oraz utrwalanie zaufania wśród konsumentów, że nasze obiekty są miejscami, w których można bez problemu, sprawnie, a przede wszystkim bezpiecznie dokonać zakupów.

Wprowadziliśmy szereg prewencyjnych działań, które sprawiają, że klienci mogą czuć się w naszych centrach handlowych bezpiecznie. Zapewnienie takiego komfortu od początku było dla nas priorytetem. Przestrzenie wspólne są na bieżąco dezynfekowane przez pracowników firmy sprzątającej, którzy zwracają szczególną uwagę na takie powierzchnie jak poręcze schodów, klamki, przyciski w windach, bankomaty, balustrady. Toalety są ozonowane, została także zwiększona częstotliwość wymiany powietrza. Przy każdym wejściu do centrum czy do poszczególnych lokali znajdują się automaty dezynfekujące dłonie. Ponadto przeszkoliliśmy obsługę pod kątem prowadzenia działań zapobiegawczych rozprzestrzenianiu się wirusa oraz jesteśmy w stałym kontakcie z Powiatowymi Stacjami Sanitarno-Epidemiologicznymi. Skupiliśmy się też na jasnym informowaniu odwiedzających nas klientów o zasadach sanitarnych, których muszą przestrzegać – dezynfekcja rąk, noszenie maseczek, zachowywanie dystansu społecznego czy stosowanie się do określonych limitów osób. Czujemy, że nasi klienci obdarzyli nas zaufaniem. Wszystkie te aspekty poskutkowały tym, że nasze obiekty handlowe bardzo szybko i jako jedne z pierwszych w Polsce otrzymały certyfikaty szwedzkiej organizacji SAFE Shopping Centers. Dokument potwierdza, że przestrzegamy najwyższych światowych standardów bezpieczeństwa w czasie pandemii Covid 19.

Jednocześnie dokładamy wszelkich starań, aby zwiększyć konwersję zakupową najemców. Akcje marketingowe organizowane w naszych galeriach mają na celu przyciągnięcie klientów i wsparcie najemców poprzez zachęcenie do skorzystania z oferty handlowo-usługowej poszczególnych lokali. Zmieniliśmy formułę części eventów, a większość planów przenieśliśmy do Social Mediów. Ostatni rok pokazał, że najbardziej istotnym elementem naszych działań jest transfer koncepcji marketingowych do Internetu, a dzięki rozbudowaniu kanałów takich jak Facebook, LinkedIn czy Instagram, mieliśmy stały kontakt z naszymi klientami oraz współpracownikami i partnerami biznesowymi.

Mamy nadzieję, iż zaufanie jakie wypracowaliśmy w ostatnich latach wśród naszych klientów pozwoli na to, abyśmy mogli szybko i sprawnie powrócić do dawnego funkcjonowania. Chcemy, aby nasi klienci czuli się bezpiecznie podczas zakupów i z chęcią powracali do miejsc, które tworzymy z myślą o nich.


Fotografia-portretowa-dla-biznesu-Impatientstudio.pl_-1-1024x533-1

Źródło: ST Plaza Manageent

Fotografia:

Data publikacji: 26 kwietnia 2021