VERONA - Joanna Kozłowska

Verona: O sukcesie nie decyduje już wyłącznie wysoka jakość produktów

Wyobraźmy sobie klienta odwiedzającego centrum handlowe. Przechadzając się alejkami, w pierwszej kolejności styka się z witryną, dlatego niezwykle istotna jest komunikacja marketingowa i produktowa na tym tzw. pierwszym froncie. W wielu przypadkach to ona bezpośrednio wpływa na decyzję o wejściu do salonu – podkreśla dla Magazynu Galerie Handlowe – Joanna Kozłowska, Dyrektor Sprzedaży marki Verona.


Joanna Kozłowska, Verona: Podczas aranżacji samego wnętrza należy uwzględnić dwa kluczowe czynniki decydujące o doświadczeniu zakupowym: komfort dokonywania zakupów oraz możliwość poznania marki. Mając to na uwadze, dobiera się odpowiednie meble, tworzy spójną ekspozycję starannie prezentującą grupy asortymentowe, nie zapominając przy tym o brand cues – detalach oddających charakter marki, jej serce.

Nie ma wątpliwości, iż epidemia COVID-19 znacząco wpłynęła na zachowania konsumentów. Dotąd szukali w centrach handlowych nie tylko możliwości zakupu, ale i rozrywki, chętnie uczestniczyli w specjalnych eventach i akcjach tematycznych, obecnie zorientowani są na pragmatyczne, szybkie zakupy. Widzimy jednak, iż centra handlowe dokładają wszelkich starań, aby zapewnić klientom najwyższy komfort i bezpieczeństwo.

W w najbliższej przyszłości na kształt handlu stacjonarnego największy wpływ będzie miał rosnący trend związany z zakupami online. Benefity jakie daje nam, jako klientom tj. komfort, user friendly, przystępność, poczucie bezpieczeństwa muszą być bezwzględnie rozwijane i komunikowane w obiektach handlowych.

Obecnie jesteśmy ciągle w biegu, nie mamy chwili, aby się zatrzymać, nie możemy czekać, nie chcemy czekać, dlatego absolutnie najważniejszym aspektem współczesnej konsumpcji jest dostępność. W Verona ma ona charakter dualny. Dbamy zarówno o to, by nie stawiać klienta przed koniecznością oczekiwania na biżuterię, ale jednocześnie przykładamy ogromną wagę do kształtowania polityki cenowej. Proponujemy wzornictwo ponadczasowe, odpowiadające na wiodące trendy, co ważne – przystępne cenowo. Strategia ta pozwala nam tworzyć markę idealną na prezent.

Świadomość konsumentów dziś jest znacznie wyższa niż jeszcze kilka lat temu i co ważne – nadal rośnie. Dzięki łatwemu dostępowi do informacji za pośrednictwem Internetu, zasięganiu opinii innych użytkowników czy zdobywaniu fachowej wiedzy, klienci bez większego trudu stają się ekspertami. To z kolei stanowi wyzwanie dla marki. O sukcesie nie decyduje już wyłącznie wysoka jakość produktów. Klienci, odwiedzając sklepy stacjonarne, wymagają fachowości i specjalistycznej wiedzy doradców, a po zrealizowaniu transakcji – również przyjaznego serwisu pozakupowego.

O wszystkie te aspekty dbamy od lat, a ponadto stawiamy na omnichannel. Nasz Klient może zamówić biżuterię przez stronę Verona.pl i skorzystać z opcji odbioru w wybranym salonie stacjonarnym. W ten sposób budujemy w konsumentach poczucie bezpieczeństwa, tworzymy długotrwałe relacje. W branży jubilerskiej obserwuje się wzrost świadomości marek, dlatego tak ważny jest prezentowany wizerunek i wartości.


Zobacz publikację także w Magazynie Galerie Handlowe

Magazyn-Galerie-Handlowe-listopad-grudzien-2020-mockup1500

Źródło: Verona

Fotografia: Verona / Impatient Studio

Data publikacji: 12 listopada 2020