LG Electronics Polska dołącza do projektu Shopping Mall Marketing 2023

LG Electronics Polska w ramach kampanii “LG First Choice – Pierwszym wyborem dla biznesu” dołącza do branżowego projektu Shopping Mall Marketing 2023. Ekrany informacyjne LG to rewolucyjne wsparcie dla przedsiębiorców i inwestorów – głownie z branży retail czy corporate. Eksperci LG wsłuchują się w potrzeby klientów końcowych, architektów i projektantów, aby stworzyć dedykowaną ofertę, opierającą się o najnowsze technologie. Marka LG będzie obecna w XI edycji projektu Shopping Mall Marketing 2023.


LG Business Solutions jest zaufanym partnerem biznesowym oferującym innowacyjne produkty i rozwiązania dla wielu różnych branż w skali globalnej. Dzięki unikatowemu portfolio wiodących na rynku technologii OLED, LCD i LED – LG jest cenioną marką wśród klientów na całym świecie. Rozwiązania LG B2B obejmują monitory biznesowe, laptopy, projektory, monitory signage i telewizory hotelowe, urządzenia działające w chmurze, wyświetlacze medyczne i roboty komercyjne zaprojektowane pod kątem maksymalnej wydajności pracy oraz kształtowania wysokiej wartości dla klienta. Innowacyjne produkty LG Information Display produkowane są m.in. w Polsce (zakład produkcyjny w Mławie) i kilkunastu rynkach zagranicznych.

Eksperci LG rozpoczynają każdy projekt od dokładnego poznania potrzeb klienta i angażują się w realizacje na możliwie wczesnym jej etapie. Stawiają na odpowiednie zrozumienie projektu, jego charakterystyki, zasad działania i oczekiwań, jakie ma spełnić docelowe rozwiązanie.

Wdrożenia w sieciach sklepów czy galeriach handlowych bardzo często poprzedza szereg spotkań, testów produktów i rozwiązań, tzw. proof of concept. Więcej informacji znajdziecie, klikając w ten LINK.

SHOPPING MALL MARKETING 2023 to XI EDYCJA projektu wydawniczego ONLINE o tematyce marketingowej, skierowana do zarządców i dyrektorów marketingu 700 centrów handlowych i ponad 500 sieci sklepów detalicznych, a także właścicieli agencji marketingowych i firm technologicznych, oferujących swoje produkty i usługi, wspierające działania marketingowe i komunikację z klientami w sektorze handlu i nieruchomości handlowych. Coroczny projekt przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE, będzie oscylował tematyką wokół zagadnień związanych z efektywnymi kampaniami marketingowymi, technologią oraz narzędziami umożliwiającymi wpływ na podejmowane przez konsumentów decyzji zakupowych. Planowana data emisji projektu wydawniczego online to – 5 lipca 2023 r. Kliknij i dowiedz się więcej.

Źródło: LG Electronics

Fotografia: LG Electronics

Data publikacji: 4 maja 2023