NoVa Park - kampania wiosenna

NoVa Park rusza z kampanią „Na wiosnę moda rozkwita”

Z początkiem marca wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa NoVa Park promująca nowe kolekcje na sezon wiosna-lato 2021. Marzec to miesiąc wprowadzania do salonów nowych kolekcji na sezon wiosna-lato 2021. W tegorocznej szafie będą królować pastelowe kolory, kwieciste wzory, jeans w różnych odsłonach oraz ubrania i obuwie nie tylko modne, ale przede wszystkim wygodne. Wszystkie te trendy mieszkańcy Gorzowa i okolic znajdą w NoVa Park – największym i najnowocześniejszym centrum w regionie.


Najnowsza kampania wizerunkowa to kolejna już odsłona nowej linii kreatywnej NoVa Park. Wykorzystanie duotonów, czyli dwóch intensywnych i żywych, a także kontrastujących ze sobą kolorów, przyciąga uwagę oraz jest jednym z trendów graficznych 2021 roku. Podobnie jak w latach poprzednich, w swojej koncepcji kreatywnej centrum handlowe skupia się przede wszystkim na komunikowaniu pozytywnych emocji związanych z zakupami.

„Rozkwitaj w nowych wiosennych kolekcjach – taki przekaz bije z naszej najnowszej kampanii wizerunkowej. Nadchodzi wiosna, co – jak co roku – oznacza, że świat modowy budzi się do życia. W sklepach pojawiają się najnowsze trendy, które podkreślają nie tylko piękno wiosny, ale również nastrajają wszystkich optymistycznie. Podobnie jest w NoVa Park. Nasi klienci mogą liczyć na udane wiosenne zakupy, które przebiegają w bezpiecznych i komfortowych warunkach”– mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park. Kampania wizerunkowa „Na wiosnę moda rozkwita” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w regionie, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, SunLoox czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

Źródło: NoVa Park

Fotografia: NoVa Park

Data publikacji: 11 marca 2021