PDC Media dołącza do projektu Shopping Mall Marketing 2023

Celem PDC Media jest dostarczenie przedsiębiorcom trwałych, estetycznych i użytecznych nośników reklamowych do prowadzenia skutecznych kampanii outdoorowych – Out Of Home. Firma obecna będzie w nadchodzącej XI edycji projektu marketingowego Shopping Mall Marketing 2023.


PDC Media produkuje znakomite billboardy i wielkoformatowe konstrukcje już od ponad 20 lat. To, co wyróżnia billboardy marki to opatentowany system szybkiej wymiany banerów reklamowych – bannergear™. Zapewnia on sprawną rotację wielkoformatowych materiałów OOH z ziemi, bez drabin, dźwigów, ekip alpinistycznych, skomplikowanych narzędzi, brudzących klejów. Genialny w swej prostocie mechanizm ułatwia wymianę banerów o powierzchni nawet 72m². Ekipy montażowe firmy są zawsze gotowe do realizacji zleceń klientów – czy to do montażu jednego billboardu, czy też do przeprowadzenia kampanii w całym kraju, do których materiały przygotowuje kwalifikowana drukarnia wielkoformatowa. Szybką i sprawną egzekucję zleconych akcji promocyjnych nadzoruje wprawiony zespół logistyczny. Z oferowanych rozwiązań i usług korzystają nie tylko duże sieci, takie jak Jeronimo Martins, Netto Polska, Salling Group, Cinema City, Skoda Auto, Moya, Helios, ale również wiele średnich, małych i mikro-przedsiębiorstw. PDC Media stawia na ciągły rozwój i zaprasza do współpracy wszystkich, którzy poprzez zbudowanie własnej infrastruktury OOH, chcą zwiększyć realny zasięg przy niskich kosztach dotarcia do potencjalnego klienta. Zobacz więcej informacji.

SHOPPING MALL MARKETING 2023 to XI EDYCJA projektu wydawniczego ONLINE o tematyce marketingowej, skierowana do zarządców i dyrektorów marketingu 700 centrów handlowych i ponad 500 sieci sklepów detalicznych, a także właścicieli agencji marketingowych i firm technologicznych, oferujących swoje produkty i usługi, wspierające działania marketingowe i komunikację z klientami w sektorze handlu i nieruchomości handlowych. Coroczny projekt przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE, będzie oscylował tematyką wokół zagadnień związanych z efektywnymi kampaniami marketingowymi, technologią oraz narzędziami umożliwiającymi wpływ na podejmowane przez konsumentów decyzji zakupowych. Planowana data emisji projektu wydawniczego online to – 5 lipca 2023 r. Kliknij i dowiedz się więcej.

Źródło: PDC Media

Fotografia: PDC Media

Data publikacji: 15 maja 2023