ROS Retail Outlet Shopping - Magazyn Galerie HAndlowe

ROS Retail Outlet Shopping otworzył La Torre Outlet Zaragoza w Hiszpanii

W czwartek 22 października ROS Retail Outlet Shopping otworzył kolejne centrum handlowe typu outlet w Europie. La Torre Outlet Zaragoza to najnowszy obiekt w portfolio firmy, który będzie miejscem zakupów przede wszystkim dla klientów z północnej Hiszpanii i południowej Francji.


Ceremonia przecięcia wstęgi

Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, dyrektorzy zarządzający ROS Retail Outlet Shopping oraz reprezentujący inwestora Alfonso Soláns i Álvaro Soláns z Grupo Iberebro przecięli wstęgę i oficjalnie otworzyli centrum handlowe La Torre Outlet Zaragoza.

– Otwarcie obiektu przypadło w trudnym czasie pandemii, który wymaga od nas zachowania wyjątkowej ostrożności, ale jesteśmy przekonani o wartości, jaką to centrum handlowe przyniesie regionowi. Podjęliśmy wszelkie niezbędne środki, aby zapewnić bezpieczeństwo, komfort i dobre samopoczucie wszystkim odwiedzającym oraz pracownikom – powiedział Alfonso Soláns.

Thomas Reichenauer szczególnie podkreślił wyjątkowe cechy nowego centrum: – Jesteśmy bardzo dumni, że ROS stał się częścią tak ambitnego projektu, który łączy modowy outlet ze świetną ofertą gastronomiczną, rekreacyjną, rozrywkową i digitalową w specjalnie zaprojektowanej otwartej przestrzeni. La Torre Outlet Zaragoza oferuje wszystko to, dzięki czemu odwiedzający mogą cieszyć się wyjątkowymi zakupami. Ceremonia przecięcia wstęgi zakończyła się wzniesieniem toastu lampką tradycyjnego aragońskiego wina musującego Gran Ducay.

Świętowanie w bezpiecznych warunkach

La Torre Outlet Zaragoza powitał pierwszych gości w czwartek, 22 października. Podczas tego wydarzenia nie mogło zabraknąć wpływowych, hiszpańskich influencerów Rebeki Labary (A Trendy Life) i Luca Loréna, którzy dzień spędzili na odkrywaniu atrakcji nowego centrum oraz na zakupach.

Od Adidasa, Reeboka czy Skechers po Mango Outlet, Benetton i Desigual. Ponad 60 marek modowych i lifestyle’owych w La Torre Outlet Zaragoza dostępnych jest zawsze w cenach niższych od 30 do 70 proc. W nadchodzących tygodniach do oferty centrum dołączą kolejne marki. Klienci zrobią zakupy m.in. w Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Faconnable, Pepe Jeans, Mammut czy Millet.

Ponadto klienci będą mogli odpocząć w stylowej strefie food court, delektując się lokalnymi i międzynarodowymi przysmakami kulinarnymi, a także skorzystać z bogatej oferty wypoczynkowej i rozrywkowej zaprojektowanej dla całej rodziny. Goście centrum znajdą tu m.in. kina Artesiete czy przestrzenie MadLab z wirtualną rzeczywistością, grami laserowymi i escape roomami. Centrum innowacji T-Zir i Shop Tech zapewnią w pełni zintegrowane doświadczenia cyfrowe dzięki współpracy firm Telefónica, Intel, Microsoft i HMY.

Zakupy w najwyższym standardzie bezpieczeństwa

Otwarcia salonów w La Torre Outlet Zaragoza zostały zaplanowane tak, by zapewnić maksymalne bezpieczeństwo gościom oraz pracownikom. W ramach kampanii Opening Weeks centrum ogłosiło stopniowe udostępnianie oferty po to, żeby uniknąć tłumu i zagwarantować komfort wszystkim, którzy chcą odwiedzić nowe miejsce. La Torre Outlet Zaragoza to jedyne miasteczko handlowe w okolicy, w którym można spacerować po sklepach na świeżym powietrzu, i które spełnia maksymalne warunki bezpieczeństwa wymagane przez władze w czasie pandemii. Ponadto centrum oferuje klientom możliwość łatwiejszego i bezpieczniejszego zaplanowania wizyty na swojej stronie internetowej.

Promocje na otwarciu

Z okazji otwarcia centrum La Torre Outlet Zaragoza przygotowało mnóstwo atrakcji dla swoich klientów. Zakupy premiowane są nagrodami, wśród których są m.in. samochód, zakupy, na które klienci będą zabrani limuzyną czy 2000 euro do wydania w outlecie. Ponadto w ciągu najbliższych kilku tygodni La Torre Outlet Zaragoza zaprosi do konkursów i loterii w mediach społecznościowych, w których użytkownicy będą mogli wygrać upominki od najemców centrum. Nie zabraknie też specjalnych otwarciowych ofert. Wszystkie promocje są dostępne na stronie internetowej La Torre Outlet Zaragoza.

Źródło: ROS Retail Outlet Shopping

Fotografia: ROS Retail Outlet Shopping

Data publikacji: 28 października 2020