TRILUX Polska dołącza do Shopping Mall Marketing 2023 jako Partner Strategiczny projektu

TRILUX jest producentem oświetlenia LED, który stawia na indywidualne i energooszczędne rozwiązania oraz nowe technologie. Firma obecna będzie w nadchodzącej edycji projektu marketingowego Shopping Mall Marketing, jako Partner Strategiczny!


W obszarze nieruchomości handlowych TRILUX nie tylko dostarcza oprawy oświetleniowe, ale oferuje także wsparcie w trakcie całego procesu: od momentu projektu instalacji oświetleniowej, aż po jego wdrożenie na miejscu realizacji. Rozwiązania TRILUX uwzględnią biznesowe cele sprzedażowe – podnosząc poziom efektywności energetycznej przestrzeni oraz wspierając proces zakupowy odwiedzających sklepy. Przy pomocy opraw od TRILUX jesteśmy w stanie wykreować niezapomniane doświadczenia zakupowe – stworzyć przytulną i ciepłą atmosferę w miejscu sprzedaży, podkreślić chrupkość pieczywa, świeżość warzyw i owoców, idealnie odwzorować kolory nowej kolekcji odzieżowej, a w przymierzalni zadbać o atrakcyjny oświetlenie przymierzanych kreacji, aby zminimalizować ryzyko porzuconych koszyków. Całość instalacji może być wyposażona w inteligentny system zarządzania oświetleniem LiveLink Retail, a także oprawy nowej generacji wyposażone w moduły IoT, takie jak: czujnik CO2, wzmacniacz sygnału WiFi czy kamery. Przy pomocy rozwiązań TRILUX możemy tworzyć personalizowane scenariusze oświetleniowe, dostosowane do natężania ruchu czy światła słonecznego, a także wybierać najlepszą dla naszych produktów barwę światła.

SHOPPING MALL MARKETING 2023 to XI EDYCJA projektu wydawniczego ONLINE o tematyce marketingowej, skierowana do zarządców i dyrektorów marketingu 700 centrów handlowych i ponad 500 sieci sklepów detalicznych, a także właścicieli agencji marketingowych i firm technologicznych, oferujących swoje produkty i usługi, wspierające działania marketingowe i komunikację z klientami w sektorze handlu i nieruchomości handlowych. Coroczny projekt przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE, będzie oscylował tematyką wokół zagadnień związanych z efektywnymi kampaniami marketingowymi, technologią oraz narzędziami umożliwiającymi wpływ na podejmowane przez konsumentów decyzji zakupowych. Planowana data emisji projektu wydawniczego online to – 5 lipca 2023 r. Kliknij i dowiedz się więcej.

Źródło: TRILUX Polska

Fotografia: TRILUX Polska / Envato

Data publikacji: 17 kwietnia 2023