Vision Express dołącza do branżowego projektu Shopping Mall Marketing 2023

Vision Express jest liderem branży optycznej w Polsce, zapewniającym profesjonalne usługi medyczne, wysokiej klasy okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne oraz soczewki kontaktowe. Marka obecna będzie w XI edycji projektu Shopping Mall Marketing 2023.


Sieć Vision Express na polskim rynku działa od 1994 r. i liczy ponad 240 salonów w ponad 100 miastach. Jednocześnie marka jest częścią grupy GrandVision – globalnego lidera w branży optycznej prowadzącego ponad 7000 salonów ponad 40 krajach. Firmę wyróżnia kompleksowa oferta, łącząca profesjonalne badania wzroku, porady pod kątem doboru odpowiedniej korekcji oraz indywidualne dopasowanie okularów i soczewek kontaktowych. Bogaty wybór asortymentu w zgodzie z najnowszymi trendami dostępny jest również w sklepie online.

Misja Vision Express to kompleksowe dbanie o dobrą jakość widzenia i zdrowie oczu Polaków. Firma realizuje ją w swoich salonach oraz poprzez szereg działań przyczyniających się do wzrostu świadomości konsumentów. Więcej informacji na www.visionexpress.pl.

SHOPPING MALL MARKETING 2023 to XI EDYCJA projektu wydawniczego ONLINE o tematyce marketingowej, skierowana do zarządców i dyrektorów marketingu 700 centrów handlowych i ponad 500 sieci sklepów detalicznych, a także właścicieli agencji marketingowych i firm technologicznych, oferujących swoje produkty i usługi, wspierające działania marketingowe i komunikację z klientami w sektorze handlu i nieruchomości handlowych. Coroczny projekt przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE, będzie oscylował tematyką wokół zagadnień związanych z efektywnymi kampaniami marketingowymi, technologią oraz narzędziami umożliwiającymi wpływ na podejmowane przez konsumentów decyzji zakupowych. Planowana data emisji projektu wydawniczego online to – 5 lipca 2023 r. Kliknij i dowiedz się więcej.

Źródło: Vision Express

Fotografia: Vision Express / Envato

Data publikacji: 5 kwietnia 2023