Magazyn Galerie Handlowe - listopad-grudzien 2020 - mockup2

Kreowanie nowoczesnej przestrzeni handlowej – Magazyn Galerie Handlowe listopad-grudzień już jest online!

Dziś wygląd sklepu w pełni zgodny z najnowszymi rozwiązaniami to absolutne minimum. Najnowsze koncepty handlowe wyróżniają się na rynku oryginalnym designem i nowoczesnymi rozwiązaniami aranżacyjnymi. Często towarzyszą im dodatkowe usługi i funkcjonalne rozwiązania. Cel jest jeden: zapewnić klientom najwyższy poziom komfortu podczas zakupów, a wyspecjalizowana kadra będąca ekspertami i entuzjastami swojej pracy powinna zadbać o niecodzienne doznania zakupowe. Jak w oczach branżowych ekspertów powinno zatem wyglądać kreowanie nowoczesnej przestrzeni handlowej?


 

W najnowszym numerze:

Kreowanie nowoczesnej przestrzeni handlowej – opinie ekspertów branży RETAIL
Paweł M. Wójcik, RWW Legal: Nowy podatek od sprzedaży detalicznej
EPP: Sukcesy najnowocześniejszego centrum handlowego w Warszawie. Galeria Młociny ma już ponad rok!
Marta Półtorak, Millenium Hall: Wspólnie osiągnęliśmy sukces
ROS Retail Outlet Shopping: Serce Designer Outlet Warszawa
Magdalena Sadoch-Wilk, Pandora: Salony detaliczne nie znikną z rynku, natomiast będą musiały zmienić swoją funkcję
Atrium Plejada: Bezpieczeństwo i komfort zakupów ponad wszystko
Sarni Stok: Carrefour pozostaje na dłużej w CH Sarni Stok
Joanna Kozłowska, Verona: O sukcesie nie decyduje już wyłącznie wysoka jakość produktów
Katarzyna Radwańska, Olsen: Cyfryzacja salonów stacjonarnych to już dzisiejszy must have
Magdalena Gibney, Multi Poland: Współczesny klient ceni miejsce, w którym przestrzeń publiczna…
Jakub Olachowski, Q&A Communications: Customer Experience musi nieść wartość, z którą utożsamia się konsument
Sweet Gallery: Węgierskie smaki na polskich ulicach
Marta Półtorak, Millenium Hall: Centra handlowe przekształcają się w centra stylu życia
Jerzy Osika, Promedia: Design będzie ważniejszy od marki
Krzysztof Sajnóg, Blue City: Oferta handlowo-usługowa coraz rzadziej stanowi wyróżnik centrów
Causa Finita: Zastaw na rzeczach najemców
Marek Kowalski, FPP: Szansą dla galerii handlowych jest rozwój handlu hybrydowego
Anna Krajczyńska, NoVa Park: Konsumenci zwracają często uwagę na kompleksowość udogodnień
Olsen: Piękno nie ma ani wieku, ani rozmiaru
Jan Maush, Q&A Communications: Dziś walka toczy się o uwagę i czas konsumenta
Katarzyna Michałowska, Super Prezenty: Produktu trzeba dotknąć sercem
Łukasz Kowalczyk, VIVE Profit: Kwestia bezpieczeństwa pozostanie z nami już dłuższy czas
Paweł Tkaczyk, Midea: Hybrydowy model showroomu będzie się rozwijał
Sławomir Lisiecki oraz Piotr Janiuk, Argon Legal: Jak epidemia i zakazy rządowe wpłynęły na sytuację galerii handlowych?
Flowcrete Polska: Posadzki żywiczne w centrum uwagi. Trendy w projektowaniu wnętrz…
Luiza Jasińska, Admetrics: Co nas nie zabije to nas wzmocni, ale czy aby na pewno?
Norbert W. Scheele, C&A: Stacjonarny handel detaliczny będzie nadal odgrywał ważną rolę
KiK: Ostrożnie, ale ambitnie, 2021 rok oczami KiK
Andrzej Słomka, Jet Line: Informacje od samych klientów zawsze będą najbardziej inspirujące
Przemysław Lutkiewicz, LPP: Cyfryzacja i nowe technologie sukcesywnie wnikają do świata retailu
Marcin Pabijanek, Petram House: Z pewnością liczyć się będzie wielokanałowość
Maciej Ptaszyński, PIH: Wyraźnym trendem jest rozwój sprzedaży przez Internet
Marta Podhorecka, Q&A Communications: Poczucie bezpieczeństwa i ekologia są ważne we współczesnej aranżacji
Wojciech Tulwin, Recman: Czas spędzony w galerii jest zdecydowanie krótszy
Marcin Olesiak, Sweet Gallery: Klienci nowej generacji stawiają na szybkie i bezpieczne zakupy
Mateusz Medyński, Medyński Legal: Jak zrobić, aby restrukturyzacja bolała nas jak najmniej?


Pobierz Magazyn Galerie Handlowe w wersji PDF



Dołącz do Rady Programowej Magazynu Galerie Handlowe w 2021 roku i otrzymaj pakiet 6 komentarzy eksperckich na proponowane redakcyjnie tematy! Więcej

 

Rada Programowa Magazynu Galerie Handlowe

Źródło: CentraNet

Fotografia: CentraNet

Data publikacji: 3 listopada 2020